nedeľa 4. decembra 2011

Vianočná víla


To že som nakoniec jediná Slovenka ktorá sa zapojila do vianočnej víly ma neodradilo :) 
A pre dievča ktorej adresu som dostala som vyrobila mašličky do vlasov ^^ 
Preferuje punk/gothic tak dúfam že sa jej budú páčiť :)

4 komentáre:

  1. Ja vianočnú vílu registrujem, ale nemyslela som si, že sa tam zapájajú i Slovenky, tak ma nenapadlo reálne sa o ňu zaujímať... Možno nabudúce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja som sa rozhodla že mi je jedno že budem odveci :D a páčil sa mi ten nápad tak že prečo nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oooo Sys tie sú krásne! ^^
    nebojte dievčatá, aj my si spravíme vianočnú vílu (xD)...len som zvedavá ako to celé dopadne (pri našej komunite) xD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem ^^ naživo vyzerajú lepšie len sa mi nepodarilo ich niako konštruktívne odfotiť :D
    a áno aj my si spravíme ja už sa moc teším tak dúfam že to výde :D

    OdpovedaťOdstrániť