štvrtok 8. marca 2012

Little Tea Party

Barborka organizovala maličkú Tea party pri príležitosti príchodu Anna blúzok a toho že som asi jediná lolitka na svete ktorá nevidela Kamikadze girls. K filmu sme sa síce nedostali a ani čaj sme nemali ale aj tak to bolo perfektné :)
Ja z Dadou a fotka z neviditeľnými nohami, handmade tričkom a sukničkou + mašličkou Anna house :D




Dada  bola ako vždy dokonalá :)



Dadine rozkošné pandičkové nechty a prekvapenie ktoré nám vyrobila Barborka :)



ja som dostala úžasnú jahôdkovú mašličku a bombonierkový prívesok...Krásny však? :)




zapekané bagetky ktoré robila Barborka. Mňam ~.^




A ako sladké sme robili jahôdkový puding. Po tom ako som sa chválila že môj nikdy nemá hrudky sa mi ako najust spravili šupky :D ale aj tak si myslím že bol celkom jedlý :)




zo srdiečkami :3




a na tejto fotke je Barborka strašne rozkošná :)




Divná teta v kolórí nám síce začiatok dňa trošku pokazila ale aj tak myslím že to bolo úžasné a ďakujem Barborke že to tak skvelo vymyslela :) A ďakujem za úžasný darček :)

Take care and wear bows ~.^

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára