nedeľa 15. apríla 2012

Deň 1. 10 vecí o tvojej lolite



1. Lolitu "poznám" asi rok prvý ako tak úspešný pokus bol na AnimeShow 2011 (v sobotu^^) mala som obyčajnú blúzku a handnade sukňu takzvanú novinovú a milované RHSky :3

2. Preferujem štýly ako gothic/classic prevažne v tmavých farbách.

3. Z lolity nikdy nevyrastiem :3 keď budem dospelá žena z 30tkou na krku budem nosiť longskirt šaty od Meri Magdalene, Victorian Maiden a Inocent Worldu. A bude zomňa pravá dáma.

4. Najradšej nosím kombináciu blúzka+highwaist sukňa.

5. MILUJEM KLOBÚKY!

6. Zbožňujem handmade šatočky, ručne robené doplnky a veci ktoré si niekto dodekoruje podľa seba. Myslím že tieto vecí majú skutočnú dušu :)

7. Som asi jediná lolita na svete ktorá nikdy nevidela Kamikadze girls -.-

8. Umelé krajky sú zlo.

9. Navzdory tomu že v "civile" chodím kompletne celá v čiernom často sa mi stane že sa mi vo fialových vlasoch deje niečo tyrkysovo-červeno-jahôdkovo-žlto-zelené a ktomu bodkované ružové okuliare....a potom že ako lolita zasahuje do môjho bežného života -.-

10. Svet potrebuje viac mašlí, krajok a volánikov! 

5 komentárov:

  1. Ani ja nechcem z lolity nikdy vyrásť! Aj keď si už teraz na ňu prídem pristará... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jasné že niesi! To skôr ja primladá.....však som z vás najmladšia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :) svoju dospelost,starobu :D si predstavujem podobne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem taky Kamikaze girls nikdy neviděla :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky jsem nikdy neviděla Kamikadze girls... nejsi jediná no :)

    OdpovedaťOdstrániť