sobota 21. júla 2012

Ako lacno na lolitu /alternatívy Bodylineu/ 1. TAOBAO SHOPS

Po tomto článku, kde som v podstate celkom otvorene kritizovala Bodyline, som sa rozhodla že skúsim spísať akýsi zoznam z alternatívami obchodov kde sa dá relatívne lacno dostať k lolita veciam :)

1. TaoBao shops:    

Prvý bod zoznamu budú tvoriť značky, ktoré predávajú na čínskej stránke Taobao (niečo ako čínsky ebay).
Vyznať sa tam je trochu zložitejšie, no napriek tomu to zato stojí, mnoho značiek má naozaj nádherné kúsky! 

Ja večinou použijem Google Translate aby som sa tam aspom ako tak vyznala :D  (translate.google.com a stačí zadať url adresu do ľavého políčka a nastaviť možnosť "rozpoznať jazyk". Vpravo sa vám zobrazí link na už preloženú stránku. Nie je to dokonalý preklad ale vrámci možností to ako tak celkom pomôže:D) 

Sama niesom schopná si veci objednať ale napríklad Nezumi robí hromadné objednávky. 

Ďalšia možnosť je cez Shopping Service, tu Vrána popisuje skúsenosti z dvoma z nich. 

Alebo je možné použiť stránky ako je QutieLand alebo ClobbaOnline. Sú v angličtine a relatívne prehľadné :)

 Prípadne niektoré veci sprostredkováva aj FaceBooková stránka Loli Loli Paradise.  
 Ceny sú povečine v juanoch alebo HongKongských dolároch na orientačný prevod sa dá použiť napríklad táto stránka.

 A teraz už k samotným značkám:

A. Infanta  
 

Prevažne Classic lolita veci. Osobne nemám ani jednu, ale niektoré z kabátov sú už dlho v mojom wishliste. Cena JSK je okolo 30-40 eur bez poštovného. 







*****


B. HMHM

Taktiež classic/bittersweet veci. 
Plusom je roztriedenie záložiek v angličtine takže sa jednoduchšie dohľadáte ak chcete niečo konkrétne (či už šaty alebo blúzku).

Nedávno som si objednala sukňu, z poštovným a všetkými poplatkami ma vyšla asi 45 eur. Bohužial ju ešte nemám v rukách Nezumi mi ju donesie na ďalší meet up ale ona ju už pozerala vraj je z kvalitnej látky a krásne ušitá :) Strašne sa na ňu teším!

Cena za JSK môže byť tak 40-50 eur bez poštovného. 

Tá moja sukňa pohľad zozadu :)










*****



Sami sa označujú ako Classic/Elegant/Victorian/Aristocratic/Gothic. 
Menu takisto v Angličtine. 
Cena za JSK veľmi rôzna od tých 45 ale niektoré až po 70 eur.







*****




Vpodste asi sweet veci. Menu je dvojjazyčné. Cena za JSK cca 45 eur bez poštovného. 








*****




Menu veľmi prehľadné. Štýl prevažne classic/gothic. Cena za JSK cca 30 eur bez poštovného. 






A Gothic....

JSK okolo 50 eur. Menu trochu neprehľadné :/









*****



Naozaj krásne veci rôznych štýlov. Cenovo drahšie :/ (JSK okolo 60-70 eur bez poštovného a niektorí šaty naozaj dosť drahé skoro na úrovni brandu) 



(túto sukňu si objednávala Myiu a vyšla ju 40 eur z poštovným)




*****



Robia naozaj dosť kvalitné spodničky za primeranú cenu. Sú z organzi takže ani nestrácajú tvar a sú veľmi pohodlné. 
Cena za spodničku okolo 20 eur bez poštovného



(myslím že v bielom je to Dadina spodnička. Vyšla ju 20 eur vrátane poštovného)


*****


H. Dream of Lolita (DOL)

Robia najmä repliky takže si treba dať pozor na kvalitu (kupovať račej veci bez krajky). Ale čo viem Nataly má repliku Melty chocolate a Vampire requiem (printy ktoré v originály bežia za strašné peniaze) a je s nimi celkom spokojná. Baška má repliku Little bears caffe a je to naozaj veľmi pekná replika z trochu ťažkej látky. 

Ja mám od nich tiež jednu sukňu, je síce z druhej ruky a neviem či to je niaka replika ale je naozaj veľmi pekná a nosím ju rada :)

Cena za JSK okolo 35 eur bez poštovného. 


(tá moja sukňa) 



(Baškine JSK)


****


Toto je taký užší výber niektorých lolita značiek čo predávajú na TaoBao (viac má napríklad Nezumi tu). Orientačné ceny sú naozaj VEĽMI orientačné, závisí to či už od kurzu, shopping servisu alebo aj zvoleného typu šiat- každá značka má drahšie aj lacnejšie kúsky. Môj odhad slúži len na menšie porovnanie. 

V pokračovaní tohto článku by som sa chcela venovať iným variantám ako je Taobao, napríklad kde zohnať šaty z druhej ruky alebo topánky a doplnky. Už teraz je ale tento článok dosť dlhý takže zase niekedy nabudúce :)

A ak máte vy nejaké skúsenosti z týmito značkami (či už pozitívne alebo negatívne) dajte vedieť! :)

2 komentáre:

  1. Moc pěkný článek :) A jinak připojím zkušenost s dvěmi značkami, které tu jmenuješ. Classical Puppet vyrábí skvělé spodničky. Mám od nich snad tu nejlevnější a rok vydržela úplně v pohodě. Teď sice splaskla, ale stačí, když si pod ni dá človek nějakou další spodničku (stačí bohatě se středním objemem) a problém je vyřešen.
    Z DOL mám dvě repliky. Alice skirt, která měla krajku odpáranou, ale zas je bavlněná, takže ji stačilo přišít a sukně teď vypadá dobře. A pak mám Vampire Requiem a na té jsem nemusela opravovat vůbec nic. Přišla v naprosto skvělým stavu a jsem s ní moc spokojená. Krajky jsou bavlněný a kvalitní, barvy sukně pěkný.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno, mám takú bielu classical puppets spodničku a som spokojná, aj keď sa mi zdá, že už trocha (trošililililinku) stratila na objeme, ale rozhodne úplne neumrela, to zasa nie! :D Skôr ma na nej štve, že tá organza je fakt jemná a ako sú jednotlivé pásy organzy zošité k sebe, tam sa to ľúbi strašne trhať... Už na pár miestach som to musela prešívať na stroji. Ale kľudne by som si kúpila i ďalšiu spodničku práve od classical puppets, ceny majú dobré, kvalita je tiež fajnová... Teraz mám novú spodničku z ebaya - možno spravím spodničkový článok v dohľadnej dobe :)

    Inak fajnový článok, Sysa, dobre si vybrala tie ukážkové modely, začínam banovať, že som si v tej minulej objednávke z TaoBao nič nekúpila! >.<

    OdpovedaťOdstrániť