streda 11. júla 2012

Prečo si predavačky v H&M myslia že som šibnutá? Stará láska nehrdzavie


Cookie monster...Je to moja decká láska :D 
A je o mne všeobecne známe že nakupujem buď v pánskom ale detskom oddelení. A nedávno som H&M našla úlovok mesiaca. Detský kovový kufríček z postavičkami z Muppet Show :) Kufrík? Kufrík, kufrík, na čo mi bude kufrík.......už viem bude z toho kabelka! 


 Stačilo trochu stuhy.....


A nálepiek....


A bola kabelka :)


Z druhej strany je ten červený ale toho som aj tak nikdy nemala rada....:D


Exluzívny pohľad na neporiadok vnútri :D


Tak som googlila či som jediná čo stále miluje Cookie monstera aj keď už niesom dieťa. Samozrejme že nie! Niektorý si ho dokonca dávajú vytetovať! Viac či menej podarene....



O-o.......Cookie monster ako satanista???


A na záver bonusové video mojej  najobľúbenejšiej časti. Mahna mahna song!!
 
milujem tie ružové svinky :3

-The question is what is a Mahna mahna...-
-The question is: Who cares!-
  

4 komentáre:

  1. Ten kufřík je nádherný, úžasný... nemám slov. V H&M mají občas nádherný věci. Koupila jsem si tam krásný kapesní zrcátko s kartáčem na vlasy, na kterým je obrázek Mickeyho a Minnie. Akorát bylo strašně nekvalitní. Ještěže mám šikovnýho přítele, který mi ho spravil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja v tom detskom stale nakupujem :D doplnky vacsinou alebo aj tricka ked maju velkost na 12 rokov a vyssie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kufříková kabelka je skvělá! :D

    OdpovedaťOdstrániť