pondelok 22. júla 2013

Lolita-placebo-efekt proti horúčavám

Po nekonečne dlhej dobe som sa zase prehrabávala upozorneniami na DeviantArte. Sledujem pár lolita skupín, kde sa mi medzičasom nahromadila kopa nových obrázkov. A keďže tá doba bola naozaj nekonečne dlhá zrazu som bola zavalená Vianocami.
Neviem ako u vás, ale tu v Bratislave kde sa momentálne kvôli brigáde zdržiavam, je šialene horúco. Už len predstava Vianoc pôsobí príjemne ochladzujúco! Asi ako keď sa pozeráte na obrázky ľadových medveďov na zamrznutej rieke s pozadím zasnežených kopcov.

A zrazu som medzi blahoželaniami krásneho nového roka našla novoročnú dress-up game. Milujem dress-up games! Špeciálne tie pekne nakreslené.
Po polhodinke "prezliekania" som mala zrazu pocit že je v miestnosti o 5 stupňov menej :)


7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Jeeej :3 Ja chcem taký kabátik! Teda na zimu, teraz by mi bol nanič :D

      Odstrániť
  2. Taky miluju oblíkačky :D a ta tvoje mě úplně nadchla. Jinak je hraju tady: http://www.rinmarugames.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeee ta oblíkačka je skvělá... chci její šatník :D

    OdpovedaťOdstrániť