utorok 6. augusta 2013

Angelic Pretty dopisný papier, alebo čo nezoženieš to si vyrob!


Milujem písanie listov. Slečna z ktorou si píšem je z Fínska a jej obľúbená značka je Angelic Pretty.

Vždy som túžila po lolita dopisnom papieri, čo je vec ktorá sa bohužiaľ dosť zle zháňa. (Hneď ako ho niekde uvidím, určite kupujem!) Rozhodla som sa teda že si vytvorím vlastný.

Použitý je print "cat tea party". Stačí stiahnuť, vytlačiť, vystrihnúť, zlepiť obálku a môže sa písať ♥
Zip súbor troch PDFiek si môžte stiahnuť na mojom starom DeviantArte. (Download file - v pravom stĺpci)

                       
                              Angelic Pretty letter set by ~sachiko-hime on deviantART



8 komentárov:

  1. Jeee to je krása, já dopisní papíry taky miluju, ale bohužel si s nikým nepíšu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som slečnu našla na lolitaletters.livejournal.com, skús pozrieť, možno aj ty nájdeš niekoho na "listové priateľstvo" :)

      Odstrániť
    2. Díky za tip, určitě se tam kouknu, ale já jsem od přírody nesmělá a moc si nedokážu představit, o čem bysme si psaly, když se neznáme... o čem si píšete vy?

      Odstrániť
    3. Tak začneš takými bežnými vecami ako záujmy, škola, kamaráti, krajina v ktorej bývaš potom čo ty a lolita, obľúbená značka/print....Ono sa to nezdá ale takých tém je veľmi veľa :) A listy môžu byť krátke, nikto po tebe nechce román na pokračovanie :)

      Odstrániť
    4. Děkuju, až se tam objeví nějaká slečna z Evropy, co nebude jen sweet Lolita, tak jí zkusím napsat. Pak jen otázka, jestli to po mně přečte :D

      Odstrániť
    5. Držím palce :) Prípadne skús ešte http://lolita-pen-pals.livejournal.com/ ^^

      Odstrániť
  2. Jee, ja si taky pisu se slecnou z Finska :) A tohle je dobry napad, asi to zkusim...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vo Fínsku je strašne veľa lolitiek, no aspoň tam nemusia riešiť že je na lolitu príliš teplo :D

      Odstrániť