piatok 27. septembra 2013

Je nemožné to dievča nezbožňovať! ♥


Laura, moja fínska pen-friend (ako to normálne preložiť do slovenčiny? Dajme tomu že kamarátka na písanie listov). Zvykneme si v listoch posielať drobnosti, nálepky, bižutériu a tak. Tentokrát som dostala hrebeň! Muminovský zo slečnou Snorkou! Vo fínsku majú asi veľa takýchto drobností, ako rodná krajina autorky knižiek... Dokonca aj známky sú muminovské ♥ 


U nás tieto knižky neboli až také rozšírené, ale pre mňa to je detstvo. Mám z každej aj po tri vydania, rodičia ich zachraňovali keď sa rušila knižnica :D Aj teraz sa k ním neskutočne rada vraciam, sú krásne škandinávsky-rozprávkové, plné vlastnoručných ilustrácii autorky.

Pozná ich niekto z vás? Čítali ste ich keď ste boli malí? :)

7 komentárov:

  1. Mumínky taky miluju, taky to byla láska mýho dětství a ta slečna vypadá moc sympaticky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Muminovci sú asi najkrajšia detská rozprávka pre mňa :) A áno je veľmi milá, strašne rada si (s ňou) píšem listy! Dúfam že nám to dlho vydrží :)

      Odstrániť
  2. Bože ! Já chci ten Mumínkovský hřebeeeeeeeen. U nás v městské knihovně mají v dětském oddělení i malé židličky ve tvaru Mumínků. Škoda, že jsem na ně těžká. Jinak slečna vypadá moc pěkně a nejspíš je detailistka (podle té fotografie). Ačkoliv si u své pen-friend také říkám, jak je dokonalá...jednou bych chtěla asi také mít Lolita pen-friend :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čooo aj ja chcem stoličky v tvare Muminovcou! (asi by ani mňa neuniesli ale čo už :D)
      Slečna aj podla všetkého ostatného vyzerá že je detailistka :) Niekedy by som ju chcela stretnúť naživo ♥

      Odstrániť
  3. Budem trošku spamovať, ale nominovala som ťa na Liebster Blog Award, čo vlastne len znamená, že by si mala pokračovať v reťazovke, no ak sa ti do toho nechce, rozhodne sa neurazím alebo čo. :D

    Dada / trojveršie.sk

    OdpovedaťOdstrániť