sobota 12. októbra 2013

Ako som na karte našla pár fotiek z Comics Salónu´13

Pri preberaní sa fotkami z IW teaparty (siahodlhý report čakajte v najbližších dňoch) som narazila na fotky z CSka o ktorých som myslela že sú dávno stratené! O to ako bolo písať nebudem, už som asi aj zabudla, každopádne som si to užila a bola som na prekvapivo veľa prednáškach tento rok! 

Z piatka:
šaty: Btssb
blúzka: Metamorphose
kabelka: Muchacha Achachumu
čelenka: darček od Dada





Baškina super-úžasná-handmade-matriošková kabelka.















Jediné dve fotky so soboty, kedy som mala na seba novú IW sukňu, do ktorej som úplne zbláznená. (akurát to nieje zdokumentované)


Z nedele: 
sukňa: Dream Of Lolita
topánky: Bodyline


5 komentárov:

  1. Tú IW sukňu som si ani poriadne nevšimla, veď sme sa videli len na chvíľonku vtedy na chodbe, stihla som si všimnúť skôr... vrch XD - mala si baretku a bola si taká... francúzska! :D

    Bašinu kabelku som si inak fotila aj ja! XD

    Dada / trojveršie.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jáááj, chýba mi záver ten mojej vetičky, lebo som sa príliš začala rozplývať nad tvojou francúzskosťou a Baškinou ruskosťou :D - že som tú tvoju novú IW sukňu nevidela, tak ju čo najskôr zdokumentuj, alebo sa budeme musieť v dohľadnej dobe stretnúť osobne v lolite v Ikei!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Baškina kabelka bola proste skvelá ♥ Vzhľadom na to že môj foťák fotí mizerne, nám nezostáva nič iné iba loli ikea! dúfam že čo najskôr. Teším :3

      Odstrániť
  3. Oooh, ty kabelky (jak matrjošková, tak kočičí)! <3 A měla jsi nádherný make up, jak oživlá panenka.

    OdpovedaťOdstrániť